flags

flags

středa 23. července 2014

A bylo ticho... BYLO!

Tenhle týden, jsem zjistila, že se stydím. Stydím se, že je to už skoro 3 měsíce jsem na blog nešáhla! Že se nestydím...

Nejdřív jsem to sváděla na rozbitý notebook, poté na značnou míru změn, na u mě nazvyklý nápor práce a tak podobně. Obávám se, že mi ale došly výmluvy. A co je lepší našla jsem super témata o kterých psát! Nicméně nejdřív bych ten už skoro rok co mám za sebou chtěla velmi stručně zrekapitulovat.

1. V létě 2013 jsem dostala nabídku na stáž ve Vietnamu, přerušila studium a rozhodla se odjet na 10 měsíců na druhý konce světa.

2. 27.8.2013, nehorázně brzo ráno, v přibližně 7 stupních Celsia jsem opouštěla Českou Republiku.

3. V září 2013 jsem začala pracovat pro společnost Transcend People, Limited, zabývající se Business Process Outsousirgem, v největším městě Vietnamu - Ho Chi Minh City (Saigon).

4. V prosinci jsem poprvé v životě slavila Vánoce v zahraničí a ještě ke všemu v tropických vedrech!

5. Bohužel práce nesplňovala co jsem si představovala a tak jsem ke konci ledna ukončila pracovní poměr.

6. Na přelomu ledna a února jsem vyjela cestovat po Kambodži.

7. Po návratu do Vietnamu mě čekaly dlouhé týdny pracovních pohovorů, psaní motivačních dopisů a zařizování víz, které mi jaksi nebyly vždy dopřány.

8. Na začátku dubna jsem zase vyrazila na cesty, tentokrát na Filipíny, kde mě čekala výpomoc v hotelu na severu ostrova Luzon.

9. Visova situace se uklidnila a na konci dubna mě čekal přelet na Srí Lanku za novými pracovními zážitky.

10. 1.5.2014 jsem přistála v Kolombu a den na to započala pracovat v nové pozici v cestovní kanceláři Red Apple Travel & Holidays Lanka (Pvt) Ltd.

11. Další visove trable mě v červenci vyhnaly na kratký leč velmi koncentrovaný výlet na Maledivy.

12. Žiju v hlavním městě Srí Lanky Kolombu, trápí mě vedra a neuvěřitelná vzdušná vlhkost, baví mě má nová práce a propadám kouzlu tohohle ostrova koření. Tak to se mnou vypadá teď :)


No a brzy snad už řádný příspěvěk ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat