flags

flags

sobota 10. září 2016

Přežila jsem 90.!



Napsáno: V rámci noční směny a podivuhodného klidu v okolí, zalezlá v kanceláři.

Stav: Zapomněla jsem si krém na ruce dole v kabině a je to fakt moc daleko na to si ho donést.

No, další pilíř je za mnou. Přežila jsem 90 pracovních dní na palubě Allure. A přijde mi to, že tu jsem už tak půl roku. Realita místního života? Šílenství třetího stupně a to to všichni děláme dobrovolně. Vážně, jestli příště přijdu někam na pohovor a někdo se mě zeptá jak reaguji na stres a jestli bych mohla uvést příklad stresové situace, kterou jsem kdy řešila, pravděpodobně se začnu smát a nepřestanu ještě za týden. Tady nestačí že pracujete každý den a že máte u sebe neustále telefon, který prostě musíte zvedat. Nestačí, že své kolegy vidíte 3x denně a ani u snídaně se jim nemáte šanci vyhnout. Nestačí, že nemáte jediný den volna v měsíci. Nestačí, že když jdete do baru, pravděpodobně tam bude sedět Váš nadřízený. Nestačí, že když uděláte jedinou chybu, hned někdo sepíše papír, který musíte podepsat a chyba se nesmí opakovat. Nestačí, že když ji za dva měsíce vážně omylem zopakujete, budete ihned podepisovat další papír a kdyby se to náhodou stalo i potřetí, bude ten papír už dělat bububu! Nestačí, že za internet zaplatíte neuvěřitelné peníze a tak značně omezujete kontakt s normálním světem. Nestačí, že se Vám neustále hýbe půda pod nohama a kdyby se něco stalo, nemáte úplně kam utéct. Ne, tady nic není dostatečně dokonalé.

Nicméně pocit, že jsem už stálý zaměstnanec a nemůžou se mě zbavit už zase tak jednodušše, mi vážně zvedl náladu. V rámci těch 3 měsíců jsem stihla být nováčkovskou hvězdou týmu, která se učila neuvěřitelně rychle. V zápětí z toho byl jeden z nejslabších článků a nakonec nadějný člen, který pokud najde svůj ztracený pozitivismus, má určitě světlou budoucnost v rámci společnosti. Lidi je to pecka! Horská dráha, slzy, smích, nadšení, vyčerpání, vzdávání se, hledání nových sil, naštvanost, láska, no prostě pojmenujte to jak chcete, já tam byla.

Za dobu co tu jsem dva kolegy z nejbližšího týmu vyhodili, dva nuceně přesunuli na jiné lodě, dva co odjeli na dovču se sem už nechtějí vrátit, jeden co odjel na dovču už je radši na jiné lodi. Jako nechci nic říkat, ale člověk tu vážně nemá jistou půdu pod nohama, takže když jsem viděla na svém posledním hodnocení zaškrtnuté políčko „Retain“ (Ponechat), málem jsem vyskočila nadšením z gauče. 

Co mě uklidňuje ještě více je, že jsem byla teď přidělena na noční směny a za to jsem fakt vděčná. Stres se snížil na únosnou hladinu, mám čas se pořádně podívat po těch ostrovech kam neustále jezdíme a nemusím se tak často vidat se všemi členy managementu. Trošinku hra na schovávanou, ale je to zatraceně příjemné.
Takže se omlouvám, že jsem dlouho nepsala, ale je to fakt fičák :D


Žádné komentáře:

Okomentovat