flags

flags

čtvrtek 11. srpna 2016

Jak se proměnit v námořníka


Napsáno: Znovu v posteli, na cestě mezi Jamajkou a Mexikem, chroustajíc octové chipsy.

Stav: Taková lehká nostalgie, rekapitulace, hledání prostoru kde vypustit stres. Ne, můj žaludek se má fajn!

Na lodi se nedá žít stejný život jako doma na pevnině. Bez šancí. Nad některými změnami se pozastavuji víc než nad jinými, ale bude zajímavé si to zrekapitulovat. 


-        Začala jsem běhat kdykoliv mám volný čas. Kdo mě zná, ví jak tuhle činnost ze srdce nenávidím. Ale on je ten pohled z trati na krásné modré vlny prostě uklidňující.
-        Nespím 8 hodin denně. A stále žiju kupodivu.

-        Žiju offline a nebolí to. Nevisím na FB, Instagramu, messangeru a je mi zatraceně dobře. A taky mám míň unavené oči...

-        Nemám čas na čtení. A když jí už otevřu, usínám u první stránky.
-        Nosím hodinky. Koupila jsem si nové krásné hodinky a nosím je denno-denně, což se stalo poprvé po minimálně osmi letech.

-        Krmím se vitamínovejma a minerálovejma tabletkama jak kdyby to byly bonbónky. Nelze jinak, tělu schází slunce a očividně spousta dalších detailů. 

-        Telefon používám pouze jako budík. Osvobozující pocit.

-        Nosím jedny náušnice den co den, uniforma nic moc nedovoluje a to je smutné!

-        Koukám na kousky filmů a určitě ne od samého začátku což bych normálně nikdy neudělala! Ale filmy nám běží ve smyčce na několika televizních kanálech a je to tak nějak jednoduché. V rámci posledních tří dnů jsem viděla asi 8 kousků Královy řeči, které pravděpodobně s určitým překryvy pojaly celý film. 

-        Na pevnině šílím po nákupech. Je to smutné, ale tak nějak mi tahle normální část života chybí.
-        Chodím celý den na podpatcích  a využívám makeup k iluzi probuzeného výrazu v obličeji taktéž denno-denně.

-        Nevařím, jasně dává to smysl, ale stejně mám pocit, že půlka z Vás už očekávala, že se do nějaké té kuchyně dávno proderu.

-        Nepiju kafe, ale to bude tím, že se tu žádné slušné nevyskytuje.

-        Nechodím naboso, protože nemám kde.


Tak a došla mi fantazie, tak třeba zase někdy příště :)


Žádné komentáře:

Okomentovat