flags

flags

pátek 5. srpna 2016

Lodní deník – den 36.

Napsáno: v posteli, po další 10. hodinové směně

Stav: Přijde mi to neuvěřitlné, ale stále neblinkám a skoro i věřím, že to ani nepříjde. Sláva Allure! Sláva Karibiku!

Ploužila jsem se takhle jednou po chodbě v útrobí lodi a došlo mi, že je to přesně měsíc co se po té chodbě tiše plazím. Uběhlo to absolutně neuvěřitelně rychle a věřte, že vlastně ani nevím jak je to možné. Člověk tu tak nějak přestane sledovat jak běží čas. Teda nechápejte mě špatně. Začala jsem po dlouhé době nosit hodinky, koukám se na ně skoro co deset minut a nemohu bez nich žít. Každá minuta je zatraceně drahá a kdyby se tu nějaké volné prodávaly, utratíme za ně asi všichni celou výplatu. Pohyb dnů však zaznamenávám pouze podle toho zda jsme na moři, v přístavu nebo se mění hosté. Týdny se počítají na „cruises“, tedy plavby, a každá má své identifikační číslo. Teď zrovna jsme u 315 a ten ciferník se točí rychleji než by se zdálo. 

Svůj první přežitý měsíc jsem oslavila s kolegama příjemným obědem v Mexickém Conzumelu, v parádní stravovně kde prostě napochodujete do kuchyně, vyberete si svoje ingredience, typ vaření a vše co chcete na talíři. Byli i tací, kteří si to tam dokonce sami uvařili. Jo a chce to umět španělsky, ale na to mám samozřejmě kolegy. Pak jsem obdržela své oficiální měsíční výkonostní hodnocení, které bylo i relativně pozitivně laděné a šla se znova stresovat za pult.

Je to prostě pecka. Průměrný den je dopoledne 4 hodiny práce, 4 hoďky pauza na oběd, dodělání restů, nějaké to cvičeníčko a dospávání deficitu. Mimochodem je to taky čas kdy se chcete dostat ven na slunce, kdy si potřebujete nakoupit. Pak zase do práce na dalších 5 hodin a pak upadnu do postele.
Ráno se probouzím a pokaždé si myslím dvě věci. Za prvé, že nade mnou stojí host a já řeším nějaký jeho problém a za druhé, že jdu pozdě. Trošinku paranoia, přiznávám. Další pozoruhodností je, že jsem si oblíbila běhání. Doma ho nenávidím, to spousta z Vás ví, ale tady máme krásný okruh kolem celé lodi, na kterém za prvé skvěle vypustíte všechen stres a necháte se uklidnit výhledy na božsky modré moře  za druhé zde potkáne podobně zničené kolegy ze všech oddělení a soucítící hosty. Takže jen co je čas, jdu si dát svých 6 koleček. Jeden týden jsem tam byla i 6x. Nepoznávám se chvílema.

Konec lodního deníku. Už na to nevidím.


Žádné komentáře:

Okomentovat