flags

flags

úterý 1. března 2016

Nový neklid v těle

Zdravím,

Zdá se, že je načase zase vytvořit záznam v kyberprostoru. Na konci září roku 2014 jsem se vrátila ze svého ročního jihoasijského úletu a ač jsem se od té doby na nějakou tu chvilku sem a tam podívala za hranice ČR (třeba se někdy dokoopu k těm cestám něco napsat?), už mi to zase začíná být málo.

V Asii jsem měla možnost potkat spousty inspirativních lidí a vyzkoušet si mnoho věcí abych zjstila co mi opravdu sedět bude a nebude. A tak se v mé hlavince zrodil nápad na další dobrodružství. K nápadu jsem stvořila plán a plánu se stále snažím držet. 

Přesně před rokem jsem ke svému studia začala konečně pořádně pracovat a nastoupila jako recepční v Grandhotelu Brno. Hotel se 105 pokoji, mezinárodní klientelou, perfektní lokací a známým jménem, zněl jako ideální příležitost pro začátek kariéry v hotelnictví. Jako vše, i tohle mělo své mouchy, ale je to již přesně 12 měsíců a já věřím, že jsem se naučila neuvěřitelně mnoho. 

Proč hotel? Protože mě zajímají lidé, protože mě baví s nimi komunikovat, poznávat je, pomáhat jim a zajišťovat jim pohodlí. No a také protože sama velice ráda cestuji a myslím si, že mám v tomto oboru mnoho zkušeností, které mohu sdílet. A proč recepční? Tuhle větu jsem s různými (až pohrdlivými) tóny v hlase slyšela tolikrát, že jsem přestala počítat. Protože to je vstupní bod do hotelu, protože je to osoba, která je středobodem styku se zákazníkem i se zaměstnanci, komunikačním kanálem a nárazovým štítem. Jak hotel funguje? Líp se to jinde nenaučíte. 

No a navíc praxe jako recepční v hotelu byla nutnou podmínkou dalšího bodu mého plánu. Ano, rozhodla jsem se pokusit se získat místo na veliké výletní lodi a vzhledem k tomu, že mám přeci jen alespoň nějakou ctižádost, chtěla bych se uplatnit na pozici podobné právě klasické recepční, kde požadavky jsou praxe, alespoň dva světové jazyky a dostatečné nadšení. 

A jaká je tedy má současná situace?

- chybí mi jedna státnice k dokončení inženýrského titulu (nutno absolvovat v červnu 2016)
- 12 měsíců praxe na pozici recepční úspěšně zdoláno
- plynulá angličtina a silně pasivní francouzština
- nadšení pro nové zkušenosti? Nadměrné
- absolvováno několik skype pohovorů, jeden osobní nábor, spousta online aplikací s agenturami i přímo s lodními společnostmi, které vedly k nabídce pozice s jendou z nich :)

Co nás (mě a Vám o tom chci psát) tedy čeká?

1) Rozloučení s Grandhotelem Brno
2) Stěhování se z Brna zpět do Liberce (a trhá mi to srdce!)
3) V polovině dubna odjezd do Francie v rámci další Workaway.info zkušenosti s cílem naučit se řádně francouzsky.
4) V červnu dodělat státnice.
5) Pokud má lodní společnost bude souhlasit, nejpozději v červenci se nalodit a modlit se ať nemám mořskou nemoc :)
6) Strávit šestiměsíční kontrakt na moři a zkusit co ve mě je.

No.. Co vy na to? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat