flags

flags

pondělí 14. listopadu 2016

A zpět do reality

Napsáno: V rámci dne promrhaného na letišti v Miami

Stav: Asi mám mořskou nemoc z příliš dlouhého pobytu na pevnině

Pomalu se snažím pochopit co se mi to stalo za posledních pět měsíců. Dneska ráno jsem najednou seděla v minibuse a koukala se jak se moje přerostlá Allure zmenšuje, zmenšuje až byla úplně nejmenší a mě přišlo jak kdybych přijela včera, ale mezi tím strávila na té lodi 3 roky. Je docela neuvěřitelné jak uzavřeným světem takovéhle vodní monstrum může být.

Těch pět měsíců bylo asi nejtěžších co jsem kdy zažila. Já co se mi nestýská a co umím lézt lidem na nervy svým pozitivismem, jsem si najednou stěžovala od rána do večera  a při usínání objímala svojí plyšovou ovci, jak kdyby zítřek neměl existovat. Stýskalo se mi po svíčkový, po zelený trávě, po kopcích, po lidech, po dnech volna, po nerozmrazeném jídle, po vaření...

Pracovala jsem pro jednu z nejlépe hodnocených lodních společností, na druhé největší lodi světa, která je zákazníky hodnocená jako 4. nejlepší v rámci flotily (nutno dodat, že ty 3 před náma se plaví v Asii). Pro kolos, který má detailně sepsaná pravidla pro jakýkoliv detail vašeho bytí na palubě, které musíte žít, jinak se zblázníte.

Pomáhala jsem běhu hotelové operace v rozsahu 5900 – 6300 hostů týden co týden, tak nějak ze všech konců světa. Luskutím prstu jsem mohla své zákazníky kompenzovat do výše 4 000 Kč a lahve vína jsem rozdávala jak bonbonky. Pracovala jsem 7 dní v týdnu a za pět měsíců byla jen 24 hodin považována za nemocnou a vybrala jsem si 3x půl dne volna.

Prošla jsem se po 8 pro mě nových zemích, naučila se přibližně 20 nových španělských slov a ujasnila si, že Dominika a Dominkánská Republika jsou vážně dvě odlišná místa. Zjistila jsem, že když očekáváte, že uslyšíte v telefonu angličtinu (stejně jako poslední 4 měsíce) a někdo na Vás začne mluvit slovensky, je dost možné, že mu nebudete rozumět jedno jediné slovo.

Zjistila jsem, že být měsíc bez internetu je také možnost a a mít telefon neustále v módu letadlo je osvobozující a baterka Vám vydrží minimálně týden. Zjistila jsem, že pokud pijete na moři, máte čas od času i po jednom drinku problém sejít schody.

Byla to pecka. A nejšílenější je, že uvažuju jestli se tam náhodou zase nevrátím :D



Žádné komentáře:

Okomentovat