flags

flags

středa 23. listopadu 2016

Letiště v Miami

Napsáno: V rámci nekonečného čekání na odlet domů přes Atlantik.

Stav: Ještě chvilku, ještě chvilku, ještě chvilku...

Nemůžu si odpustit krátkou poznámku o místě kde právě teď vysedávám. Já mám totiž letiště ráda. Jsou pro mě vzrušující, protože jejich návštěva je příslib nových destinací a dobrodružství. Jestli mě ale ještě někdy někdo pošle na Miami International, vyslechne si ode mě asi něco velice nepěkného.

Znáte ty autobusový nádraží kde si můžete hodit kostkou abyste zjistili, které nástupiště je pro jakou destinaci? Tak vynásobte velikost 50 a jste tu. Uznávám, že mám jisté postupy, se kterými na letištích fungují a jejich výsledkem je efektivní orientace a prostě jednoduchý život. Tady nic nefungovalo...

 Autobus me vysadil u vchodu, který hlásal – American airlines! Já letěla se SWISS a to na cedulích v dohledu prostě nebylo. Nevadí, vlezeme dovnitř a nalezneme orientační tabuli s odlety. Ok, to nepomohlo. Má cílová stanice Zurich tu sice byla zmíněná, ale pouze na úplně jiném letu. Nevadí, jdeme dál, ono se něco najde. Našla se mapa terminálu, který už z kresby mě dostal svou velikostí. Podle legendy jsem pochopila, že je rozdělený do zón, které přináleží skupinám aerolinek. SWISS měl H a já se zrovna cajdala po E. Procházka to byla fajn, nicméně ani na H jsem se svých aerolinek nedopátrala. Příjemný mladík z United airlines mi poradil, že SWISS se skrývá v G. Však jasně, přesně proto máme mapy...

Pozitivum bylo, že ať jste na letišti jednu nebo deset hodin před odletem, můžete u přepážek své aerolinky šťastně odhodit bagáž. Takže i když jsem letěla v osm večer, již ve dvě byly mé ruce prázdné a vzhledem k tomu, že američani očividně ještě neslyšeli o online check-inu, byla jsem odbavená skoro priority rychlostí.

Pak také pokud jste zvyklí na evropská letiště s volnou Wifi, tak tady si užijete 30 minut jednou za 3 hodiny. Smutné, ale člověk přežije. Pak už jen projdete security rentgenem a to pokud máte smůlu tak ten rentgen myslím vážně, protože tam mají takovéty kóje, kde vás ochranka zavře, cosi kolem vás krouží a oni získají velmi přesný obrázek. Šla jsem kolem, neštěstí.


Tak a už se cítím lépe. Prostě zlatej Václav Havel!

Žádné komentáře:

Okomentovat