flags

flags

úterý 23. července 2013

Já, jako šílenec lezoucí do křoví


Už je to hodně dlouho co jsem dělala instruktorku na dětském táboře a jednou jsme šli s dětmi hledat poklad. Ten poklad měla být nějaká keška a já absolutně netušila o co se jedná. Dávno mi to přijde z toho důvodu, že k dnešnímu dni jsem jich už našla 856. A dnes mi to přijde málo :)

Je to hra, je to fenomén, je to úžasný způsob jak poznávat svět - www.geocaching.com je webová stránka, která mi dala spoustu zážitků a přátel. Jedná se o "honbu za pokladem", kdy "kačeři" (tak se nazývají hráči navzájem) hledají dle souřadnic malé krabičky všude po světě. V každé se skrývá notýsek kam se kačer hrdě zapíše a možná i nějaké překvapení v podobě malého dárečku na výměnu. Je to úžasná komunita, která se baví a která cvičí jak svaly celého těla na cestách, tak mozkové závity při řešení různých rébusů. Zní Vám to jako dobrý nápad? Připojte se ;-) Litovat nebudete!

Sama za sebe jsem začala kešit někde v roce 2009 v Dánsku a do Čech se vracela s přibližně 120 místními krabičkami nalezenými. Od té doby hledám kde se dá a s kým se dá a opravdu si to užívám. Lezu do šílených křoví, byla jsem v kanále, na skalách, v zákoutích úžasných měst a plavala jsem na ostrůvky. I v městě kde žiji od svého roka a půl jsem našla místa, o kterých jsem neměla tušení. Jihovýchodní Asie určitě nebude překážkou, jen by tam těch krabiček mohlo být víc :D No tak třeba nějaké založím!

Žádné komentáře:

Okomentovat