flags

flags

úterý 23. července 2013

Já, která nerada myji nádobí


Začalo to celkem nevině, když jsem jako malá lezla mámě do kuchyně. Lezla jsem jí tam, ale dost vytrvale a asi to zanechalo stopy (a to nemluvím o své postavě :-P). Miluji jídlo, chutě a jejich nuance, ty barvy a vůně co k němu náleží. Ráda vyhledávám zajímavé obchody a restaurace a ráda zkouším nepoznané. Z toho důvodu jsem se vrhla i do vlastních kuchyřských, pekařských a cukrářských pokusů a velmi mě to baví.No, to je slabé slovo - já vaření miluji!

Za malíře mluví jeho dílo, za kuchaře spokojenost strávníků, takže co víc psát? Že si hrozně přeji se učit od profesionálů a věnovat se tomu i nadále. Návštěva Vietnamu proto bude snad to pravé - setkání s asijskou kuchyní na tom pravém místě. Vietnamská kuchyně je prý ta nejzdravější na světě - spousta rýže, ovoce, zeleniny, ryby, krevety - co víc si přát? Těším se!
















Žádné komentáře:

Okomentovat