flags

flags

středa 31. července 2013

Nekonečná zvědavost

A už se konečně přesouváme do plánovací fáze.

Od té doby co jsem se vrátila z Dánska mi chybí kontakt s "mezinárodnem", angličtina a nové objevy každý den. Jsem tak nějak ve fázi, kdy si chci užívat toho otevřeného světa, který je tak neuvěřitelně rozmanitý! A když vidím jakoukoliv fotku z místa, kde jsem ještě nebyla, říkám si proč jsem tam nebyla? Možná i kvůli tomu jsem na magisterské studium přešla do jiného města, abych mohla dále objevovat. Nicméně to mi nějak nestačilo. Považuji Českou Republiku za nádherné místo. Máme krásnou a specifickou přírodu - lesy, hory, louky, jezera, barevná pole... Ale co čas tuhle krásu ráda proložím něčím novým. A tak jsem hledala možnosti jak se někam zase na delší dobu podívat. Škola? Práce? Summer job? Najednou jsem si vzpomněla na AIESEC, který okouzlil tolik mých známých v Dánsku a začala jsem zkoumat jeho možnosti. No byly relativně velké :) A v tu chvíli už přišel jen boj.

Odjet za hranice bylo viditelně na top místech mého žebříčku, ale figurovala tam škola, střelba, osobní život, finance apod. Nicméně jak jsem postupovala, zjišťovala jsem, že možné je vše. Bohužel střelba a bydlení v Brně se pro mě nespojovalo v takových výšinách jak bych si přála, takže bylo brzy vidět co ustoupí na této frontě. U školy hrál hlavní roli můj věk, ale pokud vše půjde dobře, mohu si na rok odskočit a všechno stihnout tak, aby bylo české školství ještě stále spokojené. A praktická stáž studiu může spíše prospět než ublížit. Nad finanční stránkou věci bylo nutné se zamyslet, ale pokud bude stáž placená, mělo by vše fungovat. A na řadu přišel osobní život, který zde neplánuji rozebírat, jen to rozhodování nebylo lehké v žádném z jeho ohledů. Avšak ta zvědavost... zvítězila :)

Takže opravdu - chci vidět a zažít nové věci, chci si osvědčit své studiem nabyté vědomosti v praxi, chci potkat nové lidi a jako obvykle, I want to make a little step out of my comfort zone!

Žádné komentáře:

Okomentovat