flags

flags

úterý 23. července 2013

Já, jako sportovně aktivní jedinec


Při svém představování bych se ráda předvedla z několika úhlů. V první řadě se musím věnovat své lásce, která mě provází už od mala. I když na to nevypadám, jsem docela sportovní jedinec a přes všechny turistické, cyklistické, lyžovací a podobné výkony jsem vždycky hledala něco víc. Jako malá jsem hrála tenis, ale to zapadlo do historie a já mohla jen závidět své sestře její šermířskou kariéru. Až jsem se jednou ocitla na střelnici a jaksi neodešla. Pro dívku určitě místo neobvyklé, ale divili byste se kolik na pohled křehkých dam na takových místech tráví svůj volný čas a já se k ním ve svých 11 letech přidala.

Je to už dlouhá řádka let, kdy jsem týdny trénovala, víkendy trávila na závodech a snažila se dostat výš a výš. Přišly úspěchy krajské úrovně, pak republikové a pak dokonce účast na juniorském mistrovství Evropy. Běžela jsem dál a vybojovala si místo v české reprezentaci v kategorii žen po boku Kateřiny Emmons a Adély Sýkorové. To ale není to hlavní. Hlavní jsou ti úžasní přátelé, které na střelnici potkáte a kvůli kterým se těšíte na další závodní víkend a oplakáváte konec sezony. To hlavní je fakt, že Vás něco baví i ve chvíli kdy se nedaří a vy to nechcete vzdát i když vám lítají klacky pod nohy. 

Díky Vám trenéři, díky Vám spolustřelci! Jen co se vrátím z dálav, máte mě zase na krku! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat