flags

flags

úterý 21. června 2016

Allure of the Seas – Guest Services Officer


Napsáno: 7. den plavby
Stav: Sedím si tu v okně vedle billiáru, chroupu chipsy ze zelených banánů (plaintain), užívám 4 hodiny volna mezi směnama a chystám se poprvé od nalodění připojit na internet! Stále neblinkám.

Už jsem Vám vůbec řekla, co že to vlastně konkrétně teď dělám zase za šílenost? Abych to vše uvedla na pravou míru tak:

V současné době jsem zaměstnancem americké společnosti Royal Carribean International (kurnik, nemám u sebe smlouvu, ale tuším, že to je náš oficiální název) a plavím se na lodi jménem Allure of the Seas v Karibském moři. Allure je největší (vzhledem k počtu pasažérů) loď celé naší flotily a to s kapacitou cca 6300 pasažérů a k tomu 2350 osob tvořících posádku. Docela slušné městečko, že?

Pokud jste někdo slyšel o Harmony of the Seas, která se tuším v květnu vypravila na moře z Francie a teď mi nevěříte, že my jsme větší, tak ona je sice asi o 3 metry delší než ten můj drobeček, ale pojme méně pasažérů. Závidím jí to. Tuhle cestu jsme neměli ani jednu kabinu volnou a bylo to šílenství...

No a já osobně tu dělám to co jsem dělala celý minulý rok. Je ze mě hotelová recepční, tedy Guest Services Officer. Nicméně řeknu Vám, že hotel o 105 pokojích v Brně, i když jsme byli až po konečky vlasů ponořeni v prů..ru byla pohádka. Tohle je vážně operace jiných rozměrů.



Recepce je samozřejmě otevřena 24/7 a vede k němu zpravidla dlouhá fronta lidí. Recepční pult má 10 plně vybavených pracovních stanic, z nichž ve slabší směně je obsazeno pouze 6, v noci 2. Každý počítač má svou tiskárnu na hotelové karty, jednu tiskárnu pokladních dokladů, jednu na nějaké další doklady, čtečku karet a elektronických dokladů a celkem pod pultem máme tři tiskárny. Každý recepční má svou vlastní kasu a vlastní trezor. No tak o tomhle se mi nikdy ani nesnilo :D Nechci tvrdit, že to vše funguje bez technických problémů, ale je tu silný potenciál.



Moje pozice je v rámci Guest Services ta „nejnižší“. Nade mnou jsou Senior officers, administrators, assistant managers a managers. K tomu sekce jako je Odjezdový manager, telefonistka, finanční oddělení recepce, džinové, tedy osobní asistenti pasažérů nejdražsích pokojů, consierge, apod. Je nás hodně a stejně je to docela šrumec.


Jinak moje pozice jak jsem pozorovala se velice často obsazuje ze současné posádky, která nicméně prochází tříkolovým výběrovým řízením a jazykovými testy. Já nechci nic říkat, ale měla jsem při přijetí na dálku zdá se docela neuvěřitelné štěstí :D Držím se toho a hodlám jim ukázat co ve mně je! 

Žádné komentáře:

Okomentovat