flags

flags

středa 22. června 2016

Od teorie k realitě


Napsáno: Odstavec po odstavci po večerech, ležíc v posteli, nemohouc už se ani pohnout
Stav: Baví mě to tu čím dál tím víc. Stále neblinkám.

Tak nějak se mi tu neustále střetává předodjezdová vize toho jak některé věci budou a námořní realita. Ne že bych měla nějaké zásadní očekávání a teď byla zklamaná nebo tak cokoliv. Jsou jen detaily, které když zpětně porovnám, vážně mě baví.

-        Tetování: absolutně upřímně přemýšlím, jestli jsem už potkala někoho kdo nebyl tetovaný. A to nemluvím o maličkém srdíčku na zádech, které v uniformě nebude vidět. To mluvím o citátech na zápěstích barmanů, o barevných růžích na krku recepčních a ten list by mohl pokračovat.Mj kompas na kotníku je tu z těch opravdu méně zajímavých a výrazných natož aby kohokoliv zajímal...

-        Boty: Před odjezdem mi bylo řečeno a zároveň jsem se dočetla, že si s sebou nemám brát boty do práce, protože stejně budu muset nafasovat boty od společnosti se speciální protiskluzovou podrážkou. No... Kdybyste viděli jak ošklivé, nepohodlné a nepraktické ty firemní boty jsou, pochopili byste, proč jsem tak naštvaná. Všechny kolegyně si tu chodí v pohodlných a krásných balerýnách a já zaplatila 36 USD za botu jejíž jediný cíl bude odpadkový koš.

-        Internet: Jak jste se asi skoro všichni všimli, nejsem zrovna moc online. Bude to tím, že místní inernet, není ta nejlevnější sranda. A to máme teď prý zaváděcí ceny! Vysvětlení je jednoduché – jste-li na moři, internet běží přes satelity a ty jsou drahé. Takže posádková nabídka je a) 1 hodina v rámci 24 hodin za 3,99 USD b) 300 minut v rámci 7 dní 29,99 USD c) 600 minut během 14 dní 49,99 USD d) 900 minut během 30 dní 59,99 USD.

-        Nákupy: Tak nějak jsem si představovala, že tam kam chodí hosté prostě nebudu smět a, že co si nepřivezu, to si tu nekoupím. Oh, jak bláhové! Na palubě si totiž nejenže můžu pořídit vše co si pořizují hosté a to ještě se slevou, ale navíc tu máme „supermarket“ jen pro posádku, kde je k sehnání všelijaká drogerie a pochutiny. Prostě klid. Navíc pokud je na palubě nějaká nákupní akce pro hosty, jako například hodinky, parfémy, kabelky apod, tak co se neprodá skončí u nás se slevami jak blázen. U těch hodinek jsem se vážně musela držet. Nemluvě o tom, že Michael Kors má prostě fakt hezké kabelky...


-        Peníze: Když jsem si tak četla přípravné dokumenty, psali tam, že po příjezdu dostane každý člen posádky 200 USD kredit na kartu a tak si přece s sebou vůbec nemusíme tahat hotovost, společnost se o nás postará! No... uniformu jsem na kredit nafasovala. Ale v obchode mi ani ten prací prášek prodat nechtěli. Díky bohu, že do první výplaty jsem to měla jen 4 dny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat