flags

flags

neděle 19. června 2016

Proč je ze mě v letadlech vegetarián?

Pozn. Autorky: jsem zatím docela offline a tak budu psát a uploadovat na blog nezávisle na sobě. Na začátku každého článku tedy bude info o době napsání a mém současném stavu ;-)

Napsáno: někde skoro nad Kanadou
Stav: Proč se z Londýna létá takhle děsivým okruhem?

Ještě jednou jsem si přečetla ten nadpis a možná jsem radši měla napsat – proč je ze mě v letadlech alkoholik? Ale ona je to trošku jiná kapitola.

Jsem ještě stále klasický low cost cestovatel, takže kam to jde, tam neletím a kde musím vybírám nejnižší cenu. Low costové aerolinky a jejich sledování jsou můj život, abych tak řekla. Tohle však lze provozovat přeci jen pouze na kratších linkách. Jak se dostanete přes určitý počet hodin letu, budete se muset nechat alespoň nějak rozmazlovat.

A tak si zrovna teď sedím na palubě dnes již druhého letadla British Airways, mám asi lehounkou kocovinu a až na jistou pomačkanost se cítím spokojeně. Taky si říkám, že mám asi docela výhodu, že létám v době kdy létám. Protože buď mám zatracené štěstí, nebo se to palubní jídlo povětšinou už vážně dá jíst. Mé osobní tajemství spokojeného žaludku je však ve výběru konzumovaného menu, kdy (vlastně až do dnešního dne dosti náhodně) volím vždy vegetariánský hlavní chod.

Vzpomínám si na svůj let se Sri Lankan airlines, kdy všichni kroutili obličeji nad kusem čehosi odbarveného a gumového a já si užívala set tří rozdílných vege kari se skvělou rýží. Dnes jsem u sousedů viděla jakousi dušenou mrkev kde dle menu měla být paprika a kuřecí maso radši schované pod bramborou aby nedělalo ostudu. Svůj hlavní chod bych si sice nedovolila tak sebevědomě jako posádka nazývat houbovým rizotem, ale šlo alespoň o velice uklidňující nákyp se sýrem a pohodovou chutí.

Mimochodem své dnešní aerolinie musím pochválit ještě v pár bodech – mají v rámci obědového setu blok čedaru s krekry a neuvěřitelně božské pudingy. Mají posádku snad se zdá bez omezení věku i velikosti uniformy (hm... že by příští destinace?) a mají výdžné zásoby alkoholu, nemluvě o nějak absolutně úžasném španělském Sauvignonu, kterým jsem zapíjela již odlet z Prahy. A jdu si objednat další gin-tonic, to k tomu alkoholismu :P


Jo a půl hodiny po odletu z Londýna jsem si akčně urvala jacka ze svých jediných sluchátek, to můžu zvládnout jen já :D


2 komentáře:

  1. M2Ti Alloy Block | Titanium Blocks - TITanium Art
    This block dei titanium exhaust wrap gives 해외야구 the perfect balance between design and decoration. titanium legs The blocks of titanium block are ford edge titanium designed titanium water bottle to provide a safe and efficient environment for the construction $1.95 · ‎In stock

    OdpovědětVymazat