flags

flags

čtvrtek 22. srpna 2013

Záchrana zbrojního průkazu a mého zdraví

Můj, již ne kladný vztah k Policii ČR
Včerejší zjištění, že mi v únoru propadá zbrojní pas mě vedl ke komunikaci s libereckým zbrojním oddělením. Pokusila jsem se volat - marně a tak jen co byl čas, vyrazila jsem do kanceláře. Modlitby byly vyslyšeny a čekárna byla skoro prázdná a tak jsem se velmi brzy dozvěděla, že by to vlastně neměl být problém, že žádost si mohu podat již půl roku před koncem platnosti. Problém ovšem je, že potřebuji kolky v dostatečné výši a samozřejmě lékařské potvrzení o způsobilosti. Bylo 10:11, když jsem oddělení zbraní opustila a vysprintovala do kláštera za svou doktorkou, tého času na dovolené :)

V tu chvíli se opravdu zle manévruje na druhý konec Liberce k zastupujícímu lékaři. A tak jsem nadšeně došla domů a zkoušela se dovolat znovu... kamkoliv... k jakýmkoli policistům, neb je očividně jejich zvykem telefony nezvedat. Nakonec jsem přeci jen chytla jakousi kancelář a dozvěděla se, že pokud stihnu termíny stačí sepsat Plnou moc, jen proto aby tam někdo mohl donést papíry mnou podepsané. Plnou moc o jejímž obsahu si zachycená kancelář nebyla jistá. A jako bonus, hotový průkaz si musím vyzvednout osobně, ano nejlépe v únoru, kde bude chyba? No prý, když napíšu průvodní dopis se svým problémem, budu si ho moci vyzvednout až v létě. Uvidíme jestli tam na mě počká :)

Chodící lékárna
Dnes také přišly na řadu další nekřesťanské investice - léky. Výbava cestovatele musí jistou dávku medikamentů obsahovat. Já jsem jedinec zvyklý se léčit samočinně dokud to jde a mám své značky ozkoušené, když je ale nutné pořídit všechny najednou, chce se mi brečet a mému účtu také. Ne, můj účet je již v kómatu, takže mu to asi bylo jedno...

Takže seznam:
antikoncepce (zdaleka nechutně nejdražší položka, ale co ženská neudělá pro pohodlí)
Paralen (můj nejmilejší pomocník s horečkou)
Endiaron (bez něj do Asie ani ránu)
Xyzal (kdo ví co udělá má travnatá alergie na druhém konci světa?)
Locoid Crelo (zázračný krémíček na alergickou vyrážku)
Fenistil gel (na vzteklinu jsem očkovaná, tak teď ještě ty ostatní kousance)
Ibuprofen (na jakékoliv bolístky od hlavy po nehty u nohou)
StopAngin (tohle je sprej, na kterém jsem já a moje krční uzliny závislá)
Septisan (šumítka na bolení v krčku)
Visine (abych tě lépe viděla)


A jako bonus mi byla předepsána dvouměsíční vitamínovo-minerální kůra a podobné jobovky takže přidávám:
Proenzi Comfort
Zinek
Vitamin C
Vitamin E
Děčínská směs (prý pročisťující bylinkový čaj)

A když přidám ještě záchranné prostředky:
Panthenol
Opalovací mléko faktor 50
Repelent (obsah DEET 50% - když mě to nesní, komáry snad ano)
kolenní ortéza
kotníková ortéza
pružné obinadlo

Výsledek? JEDEN KUFR?? DĚLÁTE SI SRANDU????? :D


Žádné komentáře:

Okomentovat